به وبلاگ خود خوش امدید

عشق ممنوع

تقدیم به....


 

 

 

 

تنهاترین تنهای تو . زخم زبونا خورده بود


وقتي نگاهم ميكني ، مست و خرابم ميكني ؛

آتش بجانم مي زني ، وا ي كه چه غوغا ميكني

من مستِ چشمانت شدم ، واله شدم ، شيدا شدم
 
در انتظاريك نگاه ، از عمق جان بيتاب شدم

خوابم بكن ، رامم بكن ؛با بوسه اي شادم بكن

دستي به گيسويم بكش ، روح و تنم آرام بكن

فارغ ز غمها ميشوم ، چون روح سبكبال مي شوم

برگير اين زنجيرِ قيد َ، آزاد ز بندها مي شوم

با من که هستی زنده ام ، از عشق تو پاینده ام

آتش نزن بر هستي ام ، از نيستِ خود هستم بكن

خدانگهداری نكرد . چون قبل رفتن مرده بود
مسافر دلتنگیا . 
از بعد تو بیچ=اره شد

 

بعد از وداع آخرش . 

 

 

 

دلتنگ خنده های بهارانت در کوچه خزان زده دلم،
نگاه مهربانت را به انتظار نشسته ام.
یک شب از کوچه خیالم بگذر,
...!شاید عطر تنت خواب پریشانم را التیم ببخشد

 



نظرات شما عزیزان:

کانیا
ساعت16:55---1 مرداد 1391
هیچ کس از سرنوشت خودش خبر نداره.

روزی کسی از خدا پرسید اگه سر نوشت آدم ها نوشته شده دیگه واسه چی آرزو می کنیم؟

خدا گفت شاید تو سرنوشتش نوشته باشم هرچی که اون آرزو کرد.
پاسخ:حرفت متن ،حرف حق جواب نداره


کانیا
ساعت16:52---1 مرداد 1391
سلام

ببین وبت خیلی عالیه

تصاویر هم خیلی قشنگ بود

بیا باهم بلینکیم

موافقی؟
پاسخ:اره


sara
ساعت20:54---31 تير 1391
salam golam khobe vebe nazi dari


گلنوش
ساعت22:13---30 تير 1391
نمیدونم اگه میدونستم مال خودمویه کاریش میکردم

گلنوش
ساعت22:05---30 تير 1391
salammmm

اره دارم یه قلب شکسته دارم که فک کنم بتونه مدرک خوبی برای اثبات حرف باشه




پاسخ:منم یه قلب شکسته دارم اونو چی کارش کنم؟؟


گلنوش
ساعت22:19---29 تير 1391
salam

این حرفتو اصلا قبول ندارم اون کسی که بده شما پسرا هستید .من تو عمرم هیچ پسرخوب ندیدم یکی ازیکی بدتر ناراحت نشی ولی حقیقته دیگه

به بدترین شکل ممکن ازشون شکست خورم پاسخ: مدرکی داری که پسرا بدن؟


نیما
ساعت17:33---25 تير 1391
پاسخ: چوموگویی؟ نادر

bahar
ساعت22:02---18 تير 1391
من دختر به این خوبی گلی نازی -دختر خوب زیاده-چه قد اعتماد به نفس دارم منپاسخ:یه چیز میتونم جواب بدم*قسمتی از متن موجود نیست*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 1 فروردين 1386برچسب:♠NO LOVE♠,ساعت1:0توسط ♠Reza♠ | |